Sunday 7 April 2013

DAP Membeli Islam

KERAJAAN DAP PULAU PINANG MEMBELI ISLAM




Tidak hairan lah kenapa Pemimpin-Pemimpin PAS dan sesetengah umat islam tidak bengang atau mempertahankan isu "Kalimah Allah". Pada awalnya Pas dan PKR bersetuju dengan cadangan DAP iaitu "Kalimah Allah" boleh digunakan oleh orang bukan islam juga, tetapi telah menyedari tindakan itu memberi kesan kepada Pas, lalu Pas membuat U-Turn menarik balik keputusan nya, tetapi PKR tetap dan terus menyokong DAP. Taktik yang digunakan oleh DAP sangat bijak dan LICIK dan telah pun menutup mata sesetengah umat islam yang menyokong isu "kalimah allah" boleh digunakan oleh orang bukan islam juga. 
Sebenarnya mengikut kajian yang telah dilakukan oleh AMP, strategi ini telah dirancang oleh DAP sejak tahun 2008, setelah DAP mengambil alih Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Antara yang dilakukan oleh DAP untuk MEMBELI "Kalimah Allah" adalah:





Jadi tidak hairanlah ada umat islam yang masih lagi mempertahankan DAP ini kerana pada awal pemerintahannya lagi DAP telah mengorak langkah mengambil hati umat islam terutamanya di Pulau Pinang selama hampir 5 Tahun. Peruntukan bagi Hal Ehwal Agama Islam meningkat sebanyak 300%. Kesannya ramai umat islam menyokong kepimpinan LIM GUAN ENG. Tetapi INGAT!! Selepas 5 tahun DAP mengambil hati umat islam, kini DAP juga ingin mengambil "Kalimah Allah" Hanya Milik Umat Islam.

Hasil daripada kajian yang dijalankan AMP dapat nyatakan disini bahawa Strategi LIM GUAN ENG sangat LICIK sehingga mampu mengaburi mata ramai umat islam yang sanggup menjualkan Agama Mereka kepada golongan bukan ISLAM. Isu "Kalimah ALLAH" adalah salah satu strategi terancang DAP atau pun LIM GUAN ENG selama 5 Tahun dan bukannya secara tidak sengaja.  


Nantikan entry yang seterusnya tentang "Kerajaan DAP Pulau Pinang Membeli Islam".






No comments:

Post a Comment